torsdag 15. oktober 2009

Såkalte "fridager" har en tendens til å bli de mest slitsomme. Det er da jeg gjør alt det jeg ikke rekker ellers i uka....og likevel rekker jeg bare en brøkdel av det jeg skulle ha gjort! Mannen er på kveldsvakt, så i kveld etter at Lilleprinsen er i seng, skal jeg bare ligge på sofaen! Bladbunken min ble ytterligere økt i dag, etter at julebladet fikk bli med meg hjem fra butikken, og nytt nr av rom 1-2-3 dumpet ned i postkassa mi. Herlig....

I tillegg bør jeg vel kanskje prøve å komme i mål med noen av håndarbeidsprosjekene mine. Er kronisk på å ha tusen ting samtidig, alt bare halvferdig... Dårlig egenskap...

Er bare så fristende å begynne på nye ting! Noe av det er gaver, julen nærmer seg jo med stormskritt! Spørs om det ikke blir noe hjemmelaget i noen av pakkene i år...?


3 kommentarer:

  1. ååhh.. jul deilige jul! :)
    har kjøpt meg et juleblad som jeg skal spare til helgen! :)

    SvarSlett
  2. Se der, ja!
    Du får det jo til, det var det jeg sa!

    Litt greit å se at jeg ikke er den eneste som har latt med friste av julemagasinene som er kommet....

    SvarSlett
  3. Jeg har oo ALTFOR mange prosjekter som bar eligger og ligger fordi jeg med stor iver stadig kaster meg over nye prosjekt som ser artige ut...
    Sitter på jobb og blogger i et lite sjålet øyeblikk og ønsker at jeg kunne ligge på sofaen og lese juleblad jeg med.
    Tror jammen jeg må innom butikken på vei hjem i dag, vi trenger jo alltid melk og brød og....litt blader!
    Håper du får en SUPER helg!!!!

    SvarSlett