lørdag 8. august 2009

Helg og småpuslerier

Innledet helga med et lykkedump i postkassa mi; nytt rom 1-2-3! Og jeg har rasjonert bladet omhyggelig til å vare ut hele helga;) Men bladde gjennom barne-bilaget med det samme, og kunne ikke dy meg for å klikke meg inn på Retrovilla sin hjemmeside...så mye lekkert!

(Bilder hentet fra Retrovilla.dk)

Har jo for lengst skjønt at det er flere enn jeg som ønsker seg settekasser og lappetepper i retro-design, men selv så har jeg ikke kommet så langt at jeg har startet prosjektet ennå... Ble nesten litt fristet til å kjøpe det fiks ferdig;) Verd en laaang titt iallefall, til inspirasjon om ikke annet:)

Ellers har vi hatt frihelg sammen, jeg og mine to menn! Og det gir rom for litt puslerier mellom alle aktivitetene, så nå har jeg endelig fått malt ferdig meny-tavla og serveringsbrettet mitt.

Mangler bare noen detaljer som skal limes på tavla, men synes den ble litt friskere med litt farge på! Nå skal det ryddes litt før sofaen tar meg, vært en lang og deilig strandag i dag....

Ha en fin lørdagskveld:)

1 kommentar:

  1. hei hei!
    Det ble jo kjempeflott. likte den fargen så utrolig godt.

    SvarSlett