torsdag 28. januar 2010

Smakebit av vår kommende entrè;)


Det nærmer seg flytting, og det planlegges dag ut og dag inn. Og litt om natta også. Så snart jeg blir frisk skal jeg løpe og kjøpe denne;

Uten silo; Praktisk og utrolig kul. Punktum.
Det morsomme er at det henger en der fra før som tilhører de som vi har kjøpt av, så skruehullene står allerede klare:) Skal få pryde gangen vår, som allerede er prydet med denne fantastisk fine tapeten fra Cole and Son...

 Sånn flaks at vi skulle ha samme smak som de vi har kjøpt av;) Jeg er så fornøyd...tihi:)

5 kommentarer:

  1. Takk for gode ønsker, god bedring til deg også:)

    Kjekt at dere liker innredningen der dere skal flytte:)

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  2. Åååå, en sånn hylle ønsker jeg meg også!
    Den er kjempekuul!!
    Og tapeten er jo knallfin!
    Helt i min gate også.
    :)

    SvarSlett
  3. Hei Janne
    Håper forkjølelsen er på vei tilbake for nå er det endelig helg igjen og da vil man jo være frisk så man kan nyte den på beste måte.
    Uten silo er innmari flott og den har vært på min ønskeliste i mange år. har sett den på Vitra og vært på nippet til å kjøpe den flere ganger! Praktisk at de forrige eierene har lagt til rette og skruehullene er på plass :)
    Tapeten er også veldig flott! Jeg har et stort stoffstykke med sorte og hvite trær som henger i trappegangen og det er veldig effektfullt med dette sorte og hvite..
    Ønsker deg en fin helg! Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  4. Bildet malte jeg for en stund siden etter an oppgave på skolen. Jeg synes det er ett av de bedre jeg har, fargene er så fine. Så jeg bruker det til litt motivasjon i malerommet:0) Tapeten er utrolig fin, har vurdert den til soverommet vårt men vi får se. Gleder meg masse til å se huset blir skikkelig spennende:0)

    SvarSlett
  5. hei hei!
    Den hyllen så jeg i et blad for ikke så lenge siden. Den er utrolig tøff... plass til mye ting og tang

    SvarSlett