søndag 1. januar 2012

Velkommen 2012!

2011 var et fint år for meg. Men hvem vet, kanskje 2012 kan toppe det hele?
Jeg er iallefall klar for ny frisk, og jeg har nettopp kastet ut jula!
Jeg gjør alltid det 1.nyttårsdag jeg, da føler jeg meg ferdig med juletre og adventsstjerner. Gir liksom en god og frisk start på det nye året!


Det betyr ikke at det er slutt på kosen og stemningen, det er jo mye igjen av mørketiden. Men da hjelper det at juletrekroken kan lyses opp av verdens fineste lyshus, "Urban" fra Kähler. Disse lå nemlig under treet til meg i år:) Det minste var fra smågutta mine, det høye fra julenissen (les; meg selv)!


I dag er det siste dag før jeg starter på jobb igjen, og selv om jeg gleder meg til å treffe igjen gamle kollegaer og hive meg ut i voksenlivet igjen, så er jeg en smule sentimental i dag. Jeg har hatt et så fint permisjonsår, og kjenner meg litt vemodig fordi dette er siste gangen jeg skal være hjemme på denne måten. En ny epoke starter, med to barnehagebarn, jobb og fritidsaktiviteter. Men kan bli bra det også!

Ønsker det nye året velkommen, måtte det bli et supert år for oss alle!

3 kommentarer:

  1. God kveld, og Godt Nytt År!!
    Her er og julen ryddet ut, og de fine julepresangene kommer bedre frem:)
    Elsker lyshusene fra Kähler, men jeg finner de ikke noe sted, utsolgt på nett!!
    Ønsker meg:)

    Ønsker deg en fin kveld:)

    Klem line

    SvarSlett
  2. Jag är precis likadan. Direkt efter nyår (nästan innan) vill man bli av med julen.

    Gott Nytt 2012 på dig! //Petra

    SvarSlett
  3. Fine lyshus!

    Håper denne siste permisjonsdagen din har vært fin så langt. Ønsker deg et godt nytt år!

    SvarSlett