torsdag 26. januar 2012

Nytt på nytt

Noen dager er bare kjipe. Dagen i går var en sånn dag. Alt går liksom på tverke, og dårlige nyheter kommer på løpende bånd. Snakker ikke om katastrofer her altså, ingen verdenskriser. Men nok til å sette meg ut av spill for et øyeblikk.
Dagen i dag er litt bedre. En natt med delvis søvn og delvis nattevåk har fått sortert tankene litt. Prøver å finne løsninger og gode strategier. Finnes alltid en løsning, pleier jo å ordne seg!
Men det kan være godt å noe annet å henge fingrene i, noe som kanskje er litt mer lystbetont og får tankene over på andre ting. En liten stund i hobbykroken, kanskje? Eller en skikkelig surferunde på fine blogger? Det tror jeg det blir i kveld, etter at jeg har fått både friske og syke barn i seng...



 Tror ikke det blir noen flere armbånd i kveld, ble et lite lass som tok veien inn på Epla for et par dager siden. Litt nytt, også for de som ikke er på skull-bølgen;) Det er gøy å lage noe som andre liker, og jeg setter utrolig stor pris på alle de fine tilbakemeldingene jeg får. Og salget har gått over all forventning, det gjør meg overveldet og veldig glad:)

Takk!

2 kommentarer:

  1. Knallkule armbånd!

    Jeg har også hatt kjipe dager den siste tiden, så jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Fokuser positivt, selv når det er vanskelig. Det gjør alltid godt! Håper dagen din blir god! :)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  2. De var knallfine de med buddah på:)
    Du er kjempeflink!!

    Håper kvelden blir bra ♥

    SvarSlett