tirsdag 24. januar 2012

To hus tett i tett

I dag har jeg vært hjemme med en pjusk liten Even som har hatt feber på tredje dagen. Han virker heldigvis å være på bedringens vei, og var kvikkere mellom duppene sine i dag enn hva han har vært de siste dagene. Det er hardt å være liten og møte barnehagebasiluskene for første gang...
Jeg har fått ordnet litt hjemme, og ikke minst fikk jeg endelig tatt noen bilder av de siste prosjektene mine. Det mangler fremdeles på dagslys når jeg kommer hjem fra jobb, men heldigvis går det kjapt mot lysere tider nå:)




Settekassehus er mitt siste prosjekt, og jeg har flere på gang. Men dette er litt pirkarbeid, så går ikke så fort i svingene. Det underste har en liten produksjonsfeil, en skeivhet på den ene hylla. Så den skal Even få på rommet sitt. Det andre havner kanskje i eplabutikken.


Nå skal jeg ta en kveldstur med Astor og få luftet hodet litt, mens jeg setter de frustrerte fruene på pause. Hverdagen er hektisk, men sånn er det bare. Hvile kan vi gjøre på gamlehjemmet;)

Klem fra meg!

4 kommentarer:

  1. Så fine settekasser. Hvor har du kjøpt de? Hilsen Maria

    SvarSlett
  2. Hehe, det har du rett i, hvile er fremmedord før gamlehjemmet:)
    Det går stort sett i ett.
    Så fine hus du har laget, elsker blafrearkene med bambier på ♥

    God bedring til lille Even:)

    SvarSlett
  3. Så flink du er Janne :) Synes du virker supereffektiv som får tid til så mye med full jobb og to barn, hus og hjem :) Her i gården er det ikke mye kreativitet å spore i hvert fall ;) Klem til deg og god bedring til Even.

    SvarSlett
  4. Fina fina hyllor! Jag älskar pappret med ugglorna på! :-)

    SvarSlett