søndag 15. januar 2012

Kreativt kaos

Og så var det gått en uke siden sist innlegg...
Uka flyr, og verre skal det vel bli når også mannen skal begynne å jobbe etter permisjonen snart. Men i dag fikk jeg iallefall lurt inn et par timer i arbeidskroken, og selv om dette ikke akkurat er noe flatterende bilde, så er det sånn det er. In the real life;)




Når mannen av og til klager på rotet, pleier jeg å kalle det kreativt kaos. Høres så mye finere ut;)
Vel og merke er kroken ryddig og fin i skrivende stund, og jeg unner meg et par timer på sofaen før jeg tar kvelden. Helga flyr bare så alt for fort!

Håper du har hatt en fin helg!

PS: Kaoset har resultert i litt nyheter på Eplabutikken min, bare ta en titt om du har lyst!

1 kommentar:

  1. Herlig med slike kreative kvelder:)
    Så heldig du er som har en slik plass!
    Jeg må rydde ALT inn og ut av skapet på kjøkkenet hver gang jeg skal lage noe, så det blir sjeldnere og sjeldnere:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett