søndag 8. januar 2012

En liten latte, takk!

Tjohei, så hektisk det ble denne første uka i det nye året! 
Når man jobber, så rekker man ikke alt man ellers gjør i løpet av en dag når man er hjemme i permisjon. Men det har jeg ikke klart å tilpasse meg helt ennå, så det har blitt lange og travle dager. Jeg er langt fra ajour på å oppdatere meg i bloggverdenen, men nå skal jeg unne meg en liten surferunde her inne:)
Kanskje til og med med en latte caramel, fra min nye Nespresso-maskin...



Har ønsket meg en kaffemaskin veldig lenge, men har vært skeptisk til om det blir god kaffe av det. Eller kaffe og kaffe...hos meg er det mest karamellsirup med melkeskum og litt kaffesmak;) Men jeg er superfornøyd! Har vel egentlig drukket kvoten i dag, men etter en fin søndag med skitur på silkeføre og en sunn laksemiddag, så skulle det vel kanskje gå med noen ekstra kalorier...? ;)

Ha en fin søndagskveld!
Håper dere kikker innom selv om det kanskje blir litt lengre mellom innleggene:)

9 kommentarer:

  1. Gratulerer med flott kaffemaskin. Samme som vi har. Om du har lyst til å lage deg en god mocca kan jeg anbefale 1 lilla eller sort kapsel, 4 biter kokesjokolade og varm melk. Nydelig, og sikkert passelig lite kaffesmak for deg;)

    Ønsker deg fine januardager.

    Klemmer i fleng

    SvarSlett
  2. Dette må da være det vi kaller hverdagsluksus ;) Stilig er de å se på også !
    Det ser så godt ut :)

    Klem fra Janne :)
    ( Jeg broderer gjerne for deg ,
    bare send meg en mail )

    SvarSlett
  3. hei hei!
    Godt nyttår til deg og dine!

    Jeg har faktisk bestilt tre bokstaver fra etsy i dag. :) Så prøv etsy :)

    SvarSlett
  4. Hei igjen, jeg bare rører sjokoladen ut i den varme kaffen og så tar jeg melka i til slutt. Varmer bare melka i melkesteameren på maskinen. Det går helt fint! :) Ja, Mali er så skjønn! Nå surrer hun rundt på gulvet her og lurer på hva hun skal finne på. Har ligget til lading noen timer nå;)

    SvarSlett
  5. MM, så godt ut! Jeg ønsker meg også kaffemaskin :)

    SvarSlett
  6. Hei hei!
    Jeg har fremdeles en god del fermliving tapet til salgs! Den er jo bare så fin :) Hvor mye var det du tenkte deg? Send meg gjerne en mail til monikajohans@yahoo.no

    Hilsen Monika

    SvarSlett
  7. mmm.. karamellatte er en favoritt her også :)
    tro det eller ei, men nå er pakken sent!!
    God uke ønskes herfra!

    Klem fra Anette

    SvarSlett
  8. Du har rett, hun er vår lille baby! Men jeg duller faktisk veldig lite med henne, jeg er visst ganske tøff og bestemt. Når hun er alene med meg er hun stort sett veldig rolig, og godt er det. Nå har hun akkurat hatt et av sine "anfall" der hun løper rundt i stua og er umulig å få kontakt med- før hun så faller helt til ro.

    Så kjekt at kaffen falt i smak. Jeg er veldig happy med å få smaken av sjokolade tilfredsstilt med bare fire biter;)

    Ønsker deg en god uke videre!

    SvarSlett
  9. Hei!

    Takk for fine ord.

    Det ser ut som at du har samme mal som jeg hadde. Jeg gikk inn i innstillingene og fant en annen mal. Forsøkte meg bare frem, uten å lagre.. Underveis så ser man hvordan bloggen vil bli seende ut. For å få store bilder må man passe på at hovedkolonnen er bred nok. Sjekk ut: http://blogger-hjelp.blogspot.com/search/label/Store%20bilderhjelp.blogspot.com/

    Lykke til!!

    God helg! :)

    SvarSlett