fredag 29. oktober 2010

Tradisjonell sokk

Heldigvis har jeg registrert at jeg er ikke den eneste som tenker MYE på jul og juleforberedelser for tiden;) Jeg er streng på pyntetradisjonen; det kommer aldri noe pynt fram før advent! Men tillater meg å publisere noen av juleprosjektene mine likevel, selv om det ennå er en stund til desember....

Julesokkproduksjonen fortsetter, denne gangen i en mer tradisjonell utgave. Første gang jeg prøver meg på å applikere på motiv....det synes kanskje?
Men pytt! Øvelse gjør vel mester;)

God helg!

4 kommentarer:

  1. Nå er jeg mektig imponert, ikke bare syr hun som en gud, men hun blogger også i racerfart!

    Det er godt å se at både kreativiteten og bloggingen nærmer seg tidligere nivå - et godt tegn håper jeg.

    God helg!

    SvarSlett
  2. hei hei!
    Godt å se at det er flere som er i julemodus. Jeg elsker denne strømpen! Den var helt etter min smak. Jeg er er tilhenger av rød jul.. vi er ikke så mange igjen! :)

    SvarSlett
  3. Kjempesøt!! Jeg har ikke tenkt så mye på jul ennå jeg, men har en plan om et par juleputer til sofaen jeg vil sy. og ja, de skal også være røde!! Jula er RØD!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei på deg, og takk for hyggeleg helsing hos meg. Jula er ei herleg tid, og det er vel planlegginga som er det kjekkaste. Iallefall forventninga og alt det koselege me gjer i førjulstida.
    Julestrømpen her var skikkeleg fin.
    God førjulstid til deg!

    SvarSlett