onsdag 20. oktober 2010

En julesokk, kanskje?

Jeg er i forberedelsesfasen. Bunken med julemagasiner er hentet fram, sidene vendes med omhu på jakt etter pyntetips, gaveidèer og årets julebakst. Vi skal ha den første julen i nytt hus, og jeg gleder meg! Og som prikken over i'en så har det første snøfallet kommet i dag, og jeg er i julemodus:)


Fjorårets julenummer fra danske Boligliv gav meg idèen om å prøve meg på å sy julesokker. Dessverre kom jeg aldri så langt i fjor, men registrerte at mange av dere andre der ute rakk å sy noen:)

I år skal jeg være ute i god tid med mine små kreative utskeielser jeg også, så årets første julesokker er produsert. To av disse er julegaver til noen søte små. I tillegg har jeg en hel del ferdigklipte stoffremser igjen, så det blir nok flere... Så skulle du ha lyst på en sokk, så kan du sende meg en mail på 
be_ja_80@hotmail.com

Nå skal jeg nyte litt tid i min nye kosekrok på spisestua; foran peisen med julebladene mine, en kopp sjokoladekaffe og utsikt til den hvitkledde hagen min....O jul med din glede!!! 

4 kommentarer:

  1. Du kan virkelig å kose deg Janne! Herlig!
    Tror nok det kan komme bestilling på julesokker herifra. De var flotte! Kos deg videre i julemodus :)

    Kristine W. (mammaen til Tiril)

    SvarSlett
  2. Kjempefine!! Godt å høre at du koser deg med noe godt i koppen også. Jeg har akkurat hatt meg en kopp kakao:)

    Jeg har faktisk laget noen lignende. Intet mindre enn fem stykker er produsert for julegaver til små jenter i vennekretsen. Men siden mammaene deres er innom bloggen min får jeg vente til romjula med å vise de frem..;)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  3. Så fine julestrømper!

    (og det er veldig greit å høre at det er flere som seriøst har begynt å tenke på julen og juleforberedelser..)

    SvarSlett