lørdag 24. april 2010

Ranukler

Det er nok fare for at noen som er innom her blir en smule lei av å skimte Ficuciaen min støtt og stadig. Men nå har det seg sånn at når jeg kjøper friske blomster, så havner de nettopp i denne vasen. Og jeg tror det er mitt beste kjøp noensinne, den er jo så fin;)





Lørdagen hos oss har vært hektisk, men fin. Gutta har vært hos frisøren og fått like frisyrer, vi har gjort nødvendige ærend, hatt besøk av venner i hagen, bakt boller og fått kaffebesøk av nye, trivelige naboer:) Idyllisk...? Utelater selvfølgelig raserianfallene til en trassig tre-åring, kveldens hodepine og en litt for tidlig morgen...;)

God lørdagskveld!

4 kommentarer:

  1. Hei på deg!!

    Det var nydelig ranukler :) Jeg kjøpte også friske blomster til helgen og hver eneste gang blir jeg stående i evigheter for å bestemme meg.. Det sto mellom ranukler og hortensia og dessverre valgte jeg hortensiaen. Og vet du, den er jammen død alt!! Så da får jeg kose meg med å kikke på ranuklene dine som jeg burde valgt istedet.. hahaha!!

    Kan du ikke vise litt flere bilder fra huset deres snart da??? Jeg lurer sånn på hvordan det ser ut hos deg :)

    God søndag!
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Så nydelige blomster i vakre vakre Fiducia.. Smelt! Står høyt på ønskelisten..
    Klemme fra M

    SvarSlett
  3. Hoppsann! Nydelige blomster i flott vase! Tror vasen skal opp på ønskelisten til høsten:) Håper dere trives i det nye huset.
    Bordet kom fra loftet på Havstein og er saget i to.. Litt synd, men det hadde kostet en formue og restaurere det. Nå venter vi bare på større plass slik at vi kan få plassert den andre delen!
    Ha en fin kveld,
    Klem

    SvarSlett
  4. Holy moses!
    super fed vase.
    Hvor har du fundet den?

    Ha' en dejlig dag ;)
    Kh
    Kristine

    SvarSlett