fredag 16. oktober 2009

Jon Blund er kommet på besøk...

For en trøtt gjeng! Her i huset er begge guttene i seng. Den minste skal forhåpentligvis sove lenge i morgen (dvs alt etter klokken 07.00 er lenge...). Den største skal dessverre stå opp igjen ganske snart, og tibringe resten av natten i våken tilstand. Det er nattevaktshelg, noe som betyr utfordringer for oss alle... Mor i huset er også en smule trøtt, og gleder seg til å slenge seg i sofaen med gullrekka og sjokolade. Et glass rødvin nå, så hadde jeg vel kanskje holdt meg våken i en halvtime til...
Har det noe med at Jon Blund har inntatt huset?
Fant både ham og de gule elefantene på Fretex i dag, blir fine i lappeteppene som jeg skal bli så flink til å lage;) Stupte også over et Figgjo-fat jeg ikke klarte å gå i fra. Så fine farger:) Gjorde seg fint i hylla på kjøkkenet, den ble litt fornyet i dag. Fremdeles ikke i mål, men det kommer til å ta tid tror jeg...må finne de fine tingene jeg skal ha der først!
Kanskje jeg finner flere på loppemarked i morgen? Jeg og Lilleprinsen skal på vår faste lørdagsrunde, siden vi uansett må ut av huset så mannen får sove. Da blir det loppis, til både min og prinsens store glede;)

2 kommentarer:

  1. Heihei! Fint Figgjo fat (liker fiskemønsteret!!) og kjempefine stoff! Digger elefantene! Og Jon Blund er jo koselig- kommer på JonBlundSangen- den er så fiiin, og minner seg om Skomakergata =) Hihi, høres ikke dumt ut med en tur på loppis- det er min plan for dagen også! Krysser fingrene for noe fint, så blir det vel bloggings om det senere! =) Ha en herlig Lørdagdag med lillegutten! Klem M

    SvarSlett
  2. Jon Blund ja, nærmer seg tiden for å kunne se på Jul i skomakergata, så nostalgisk følelse!!! Her i de grisgrendte strøk er visst loppissesongen over, så kos deg du som kan ;)

    SvarSlett