tirsdag 6. oktober 2009

Homeparty...

...er egentlig ikke min greie, men i dag skal jeg til min nabovennine og handle barneklær fra sofakroken! Har vært inne og kikket på hjemmesiden for å sondere terrenget litt, og ser ut til å være mye fint. God kvalitet, litt annerledes og litt retro...

På grunn av travle dager, så har jeg så vidt sveipet innom bloggene på lista mi. Er så mye fint å se hos dere! I morgen skal jeg prøve å få gjort noe kreativt jeg også, i tillegg til husvask og besøk hos Blodbanken. Min ukentlige fridag; gleder meg!!!
Ha en fin-fin kveld, alle sammen:)

(PS: Hvem av tantene mine sniker seg til å være anonym inne på bloggen min da??? Legg igjen et hint, så jeg skjønner hvem det er, hvis ikke blir jeg gaaal av nysgjerrighet;)
Nå har jeg fått svar ja...hehe, var som jeg trodde! Koselig at du ser innom, tante A:)

3 kommentarer:

  1. He, he, hvem tror du? Kan røpe at vi bor i Nord-Trøndelag.

    SvarSlett
  2. Du skal bare ta turen oppom syhemsen ja, er lavt under taket, men masse syrom likevel ;-) hehe...og du, jeg tror nok vi kan konkludere med at du kan sy! Du har jo sydd et lappeteppe!Og pute! Er ikke veldig mye mer viderekommen jeg altså ;-) men jeg går jo på sykurs nå da, vi holder på å lære sy skjørt! utrolig morsomt, og i går, etter 5 uker prøvde jeg skjørtet på for første gang..og om jeg må si det selv, det er kjempefint så langt!! hehe. Utrolig morsomt å sy er det i alle fall!! Ha en flott onsdag :-D

    SvarSlett
  3. Hei Janne!

    Ha ha ha, jeg så også Tore på sporet med den blonde damen som skulle finne faaaaaren sin i Skottland, ho ho! Jeg ser jo aldri på det, og synes han Tore er en noe merkelig programleder.. Jeg felte en tåre (som ikke gikk direkte ubemerket hen, og "heldigvis" så både sambo, faaaren min, farmor og lillebror det --- Næmen stakkars jenta min, gråter du? Ha ha ha!).
    Oj, lang avsporing, men litt morsomt : )

    Jeg har bestilt Julefryd på Capris, kostet veldig lite.

    God kveld, her er det eplekoking på planen...

    SvarSlett