onsdag 23. september 2009

Ferdigmalt!

"Den va itt nå fin den hylla der, mamma...den må heller vær på rommet mitt!"

Så nå har jeg lovt min lille prins at vi skal gå på hylle-jakt neste gang vi skal på loppemarked, så han også får hylle på rommet sitt...;)

Hylla ble kjøpt for lenge siden, men det tar tid å ferdigstille hundrevis av prosjekter på en gang. Blir nok å ommøblere den en gang i nærmeste fremtid, men enn så lenge får den stå sånn. Nå skal jeg la malekosten ligge en liten stund, og vie oppmerksomheten fullt og helt til symaskinen. Vi har nemlig en gryende forelskelse på gang...;)

3 kommentarer:

  1. Kjempfint med tallerkenhylle, har en selv på kjøkkenet. Brukte den først til kokebøker, men nå er det tallerkner og kopper og småting =) Nydelig mønster på de små kaffekoppene og boksene =)
    M

    SvarSlett
  2. Veldig fin den tallerkenhyllen, jeg likte spesielt godt den lille hylla nederst!

    Ha en god dag, og så håper jeg at du snart får en pakke i posten fra meg!

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  3. Du er så flink, Janne!
    Jeg blir stadig imponert over hva du ferdigstiller av prosjekter!

    Ha en riktig god helg, og hils gjerne resten av 'pautene fra meg!

    Ingunn

    SvarSlett