fredag 21. oktober 2011

Stoffbytte

Det er alltid litt ekstra kos å lese avisa på fredager, for da følger det med et eget Hjem-bilag. Og i dag visste jeg at det skulle være et kjent fjes i en av reportasjene, så jeg gledet meg litt mer enn vanlig til å sette meg ned med frokosten og kose meg med avisa og tekoppen!

For noen dager siden gjorde jeg et nemlig et stoffbytte med Guro, som har den fine bloggen "Ein gul knapp"! Vi bor faktisk bare noen kilometer fra hverandre, så når vi ble enige om en byttehandel så var det naturlig at vi møttes. Litt spennende også, å treffe den virkelige personen bak bloggen...

I bytte mot et sengetøy hadde Guro hadde med seg en pakke full av fine stoffbiter, en skikkelig godtepose! Akkurat det jeg trengte; en liten gulrot for å komme igang med syprosjekter igjen...


Pippistoffet er allerede min favoritt:) Tusen takk Guro, for en fin-fin byttehandel og et trivelig møte, selv med trøtte små! Hvis vi skal gjenta en slik handel senere en gang, må vi legge inn en kaffe også;)

Ønsker alle som er innom en fin fredag!

1 kommentar:

  1. Hei!

    Flotte stoffer og det er alltid like kjekt å hilse på bloggere i RL! :)

    Gleder meg stort til å se resultatene av sømprosjektene!

    Klem Pink lady

    SvarSlett