torsdag 20. oktober 2011

Julemesseforberedelser

Jeg prøver å komme igang igjen med litt kreative prosjekter. Har så utrolig mange idèer i hodet, men har liksom ikke tid og overskudd til å få gjort noe med de! Flere som kjenner seg igjen...? Dagene går med til så uendelig mange gjøremål, så når kvelden kommer så har lufta gått litt ut av meg. Men nå må jeg ta meg på tak, for i slutten av november skal jeg delta på julemesse sammen med min gode venninne Eva!

Så blandt selbustrømper og fløtekarameller så vil du finne oss;)
Skal komme tilbake med nærmere info senere, om noen har lyst til å ta turen, men datoen er iallefall 27. november!

Kommer nok mer reklame for hva vi vil bidra med etterhvert, men dette er et lite knippe av hva som blir å finne hos oss:)
Sjekk også Evas blogg!
(For ordens skyld; maleriet er mitt private og ikke til salgs, men det vil være andre bilder å få kjøpt!)

Kan bli morsomt, og ikke minst en pådriver til å børste støvet av symaskina og strikkepinnene...

3 kommentarer:

  1. Wooooo, nå henger jeg etter i Blogglandia, ja.
    Har pusset opp to soverom hjemme i høstferien, og da blir det ikke mye nett-tid.

    Her har det jo skjedd store ting!
    Grattis med lille Astor - han ser jo helt uimotståeldig myk og deilig ut!
    (kommentaren suppleres av en rekke hengivne sukk fra damene på jobben).
    Astrid lurer på hvilken rase han er, og om han skal bli politihund når han blir stor.

    SvarSlett
  2. Ooo - så gøy med julemarked! Kor skal du vere? Eg har også litt lyst til å vere med på marked med nokre ting, men eg veit ikkje om eg får det til i år.. Men søndag 20. nov. blir det julemarked i Sommerfuglen steinerbarnehage (ja, eg er i komitèen) og det blir bra! :)

    Lykke til!

    SvarSlett
  3. Kjempeartig... og SÅ spennende, lykke til!

    Ønsker en minnerik helg =)

    SvarSlett