fredag 2. september 2011

Helgefølelse

I dag har vi vært på trilletur i marka med matpakke og termos i sol og mild høstluft. Jeg har til og med svingt meg rundt og vasket hus, samt ferdigstilt et par småprosjekter. Og så er det taco til middag!
Endelig fredag;)


Denne helga har jeg planer om å få med meg et par loppiser og et garasjesalg. Og om været blir så bra som de sier, så skal jeg pusle litt i hagen.
Hva er dine planer for helga?


For dere som bor i Trondheim er mitt helgetips å ta en kaffe på Dromedar øverst i Nordre. Beste kaffen i byen, og så får du samtidig med deg utstillingen til Eva, min flinke venninne som stiller ut bildene sine der i hele september:) Skulle du være på bildejakt, så anbefaler jeg å ikke vente for lenge med å ta turen...det pleier å bli utsolgt!

God helg fra meg:)

2 kommentarer:

  1. Hmm - eg er jo eigentleg på jakt etter nokre heilt spesifikke lopper, men kor skal eg gå? Dette er minuset med å ikkje abonnere på Adressa... ;) Men garasjesalget i F. Nansens veg har eg i alle fall fått med meg, og håpar eg får tatt meg ein tur. :)

    Høyrast forresten ut som du har hatt ein fredag etter min smak... Eg har hatt fri i dag, og fekk trilla meg ein liten tur opp til Haukvatnet. Nydeleg å vere ute i haustsola! I morgon har vi lause planar om sykkeltur til Studenterhytta... Der er det pannekaker og ertesuppe på laurdagar, men vi får sjå om eg er sprek nok til å komme meg opp alle bakkane. ;)

    I kveld blir det pizza, sofa og strikketøy! Gler meg! :)

    Ønskar deg ei fortreffeleg helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Fine bilder! Håper du har ei fin helg!

    Klemmer

    SvarSlett