lørdag 4. desember 2010

Prinsessevotter med glam

I dag er tantebarnet mitt 6 år; hurra! Vi har vært i bursdag i ettermiddag, og i pakken fra oss var blandt annet et par hjemmestrikkete votter. Måtte være litt glamour over disse, det er jo tross alt til en liten primadonna:)



For en 6-åring er jo ikke votter det kuleste å få, men hun sa at de var kjempefine. Om det var for å gjøre tanten sin glad eller om det var helt oppriktig vites ikke, men velger å gå for siste alternativ;) De er iallefall gode og varme i vinterkulda her i Trøndelag....brrrrr!

5 kommentarer:

  1. De ble veldig fine! Lurt å pynte de med litt glam :-)
    Klem Igi

    SvarSlett
  2. Rooosa, digger rosa!! Kjempefine votter =)

    SvarSlett
  3. Kjempefine votter!

    Om det ikke er det kuleste så finnes det ikke noe bedre nå i vinterkulda enn hjemmestrikka votter, og så lenge de er rosa med glitter vil jeg tro de faller i smak hos en 6 åring.
    (Lurer på om jeg skal herme litt og lage slike til min snart 5 åring, hun hadde elsket dem!)

    SvarSlett
  4. Sulidattendei, så fine!!!! Kjempefin rosafarge! Jeg har også kjøpt tova, strikka votter til mine nieser i julegave. Som jeg kjøpte på markedet på BLÅ i høst. Jeg har lyst på de selv - men de er for små ;).

    SvarSlett
  5. Rosa og glamour må det være til små prinsesser ;) Jeg kjøpte en prinsessekjole til mitt tantebarn i går,på 6 :) De skal feire jul i Gran Canaria , det blir vel anledning til å sprade rundt i den der nede ;)(Klart vi kan ta det etter jul ;)
    Ønsker deg en fin Søndag :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett