mandag 15. november 2010

Engler

Denne helga har vært veldig fin. Og veldig, veldig slitsom. Tre dager med feiringer av ulike slag kjennes på kroppen, og jeg har innvilget meg selv en hviledag. Nesten...
Måtte bare lage ferdig englene jeg har hatt i tankene noen dager.

Passende til en engel med litt skitt på vingene...?

Resten av dagen skal som sagt gå rolig for seg. En liten rusletur i frisk luft, en kopp te, en god bok og strikketøy i godstolen. Foran peisen, vel og merke. 
Håper det gjør underverker slik at energinivået er stigende når gutta kommer hjem. Så jeg kan være litt mamma og snill kjæreste igjen også....

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. De var nydelige.. så flink du er=)
    Høres ut som en god posjon medisin med strikking, te og peiskos..
    Klem M

    SvarSlett
  2. Hei. Har ikke blogg selv,men sitter her og titter på alle flotte blogger. Din er også kjempekoselig. Fikk så øye på de nydelige øre-dobbene. Selger du? Falt pladask, skjønner du.
    Hilsen fra Trude Helen
    (trude_ha@hotmail.com)

    SvarSlett
  3. Utrolig nydelige var de :)
    Håper du har hatt en avslappende dag og fått tilbake litt energi :)

    Klem fra Anette

    SvarSlett
  4. Lekre engler!
    Det er sånne innlegg som frister meg til å prøve smykke-laging selv, men jeg har lovd meg selv å ikke gjøre det...enda....

    SvarSlett