torsdag 12. november 2009

Orden i sakene

Surrer rundt med mange småprosjekter for tiden. Har en plan om å la noen små hjemmelagde gaver smyge seg inn under juletrærne i år, men det gjenstår å se om jeg får tid til alt.

I steden for å fortsette strikkeprosjektet mitt i ettermiddag, endte jeg med å rydde i garnkurven isteden..sånt blir det ikke ferdigstilte prosjekter av...huff!

Men det er alltid inspirerende å ha orden rundt seg, så kanskje det ikke var så dumt? Begynner å gjenvinne litt kontroll nå, og har gjort unna min femte julegave i dag:) Kanskje jeg rekker det innen desember likevel? Det hadde vært fantastisk!

I morgen er det allerede fredag, og jeg ser fram til å ha en hel helg sammen med guttene mine. En liiiten tur innom loppis lørdag formiddag, ellers blir det familietid:) 

Nå er sofakroken min, og bare min! Lilleprinsen sover, Storeprinsen er ute med gutta...og jeg skal vel ta fram strikketøyet mitt;) Et glimt av rosene mine til slutt...de er kjøpt på coop til 59,-! 20 stk med lange stilker...nydelige! Løp og kjøp:)

6 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    så imponerende at du er så i gang med julegaveshoppingen! jeg har ingen anelse om hva jeg skal kjøpe til noen jeg :(

    angående orchideene jeg skrev om med den alterantive vanninsmetoden så har jeg til nå ikke opplevd at de råtner. jeg tror det har med å gjøre at orchideer ikke står i vanlig jord, men bark. røttene ser i alle fall veldig sunne og friske ut, mer grønne enn hvite. prøv med en da vel :)

    hva strikker du forresten?

    Klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Det finnes ikke noe mer beroligende enn å rydde i garnkurven :-) Jeg fikk også ordnet noen julegaver i dag. Kun noen få igjen nå, så kan man kose seg i adventstida i steden for å stresse :-)

    SvarSlett
  3. Så moro med prosjekter...gleder meg til å se..
    Men du kan kanskje ikke legge de ut for da røper du julegavene..hhihi.
    Drops

    SvarSlett
  4. God kveld i stua =0) Høres ut som du har en kosekveld med strikketøy og familie.. Fint ryddet garnkurv, hehe, kjenner meg litt igjen, av og til finner man andre ting å holde på med når man egentlig burde fortsette med igangsatte prosjekter =) Enig med deg, veldig glad i hekling!! Blir mye av det om dagen! Loppis i morgen høres herlig ut!! En ting jeg har glemt å spørre deg om- får man kjøpt Fiducia lysestaken/vasen i Norge?? den er så fiiin! står høyt på min ønskeliste om dagen! =)¨Ha en goood kveld og herlig helg!! Klem M

    SvarSlett
  5. Hei Janne!
    Tusen takk for koselig kommentar!
    Det kribler i strikkefingrene når jeg ser en såååå ryddig kurv med lekkert garn! Så koselig med hjemmelagede gaver. Alltid rørende når andre har brukt tid på å sitte og lage noe til deg, synes jeg.
    Nydelig stoff i innlegget under (det med turkis og grønne blomster)
    Ønsker deg lykke til på loppis i dag og ha en finfin helg med gutta dine!
    Hilsen Kaspara

    SvarSlett
  6. Nå forstod jeg endelig hvordan jeg fikk lagt igjen en komentar ja.....Er litt bissy alene med en sur sønn og en enda surere datter:)He,he jeg skjønner hva du mener ja:) jeg har ikke skjønt hvordan jeg får til hjetene en gang, men det trenger jeg i grunnen ikke for de vil forbli ubrukte. Vi var på skogstur i går, men jeg tenkte ikke på det jeg allerede visste at du skulle handle. Har tenkt i år som i fjor at jeg skal være litt tidlig ute, men det blir alltid med tanken. Blitt kjempefin denne bloggen din her nå og takk for hjelpen med min. Har noen ting du å hjelpe med men. SNAKKES KLEM

    SvarSlett