lørdag 28. november 2009

Mummi-kopp II

Nesten en uke uten blogging. Jeg har vært inne her og kikket hos dere andre, men selv har jeg ikke hatt så mye å skrive om. Jeg kunne forsåvidt ha skrevet om at

...jeg har vært på skolemusicalen "Hair" og sett min søte lillesøster synge solo som hovedrollekarakteren Sheila! Stolt:)

...eller at jeg har vært opptatt med strikkeprosjektene mine

...eller at jeg har laget ferdig adventskalenderen til Lilleprinsen

...eller at jeg på torsdag opererte ut den siste visdomstanna mi, og at jeg derfor for øyeblikket er ganske shabby

Det siste er vel grunnen til at jeg ikke har orket å gjøre noe særlig de siste dagene, det gjør fremdeles veldig vondt:( I dag har jeg likevel forsøkt og gjort noen små adventsforberedelser, for i morgen er jo starten på årets koseligste tid!

Her er forresten et glimt av luke nr 5 i kalenderen; 



Det er har pappa'n som har ordnet denne gaven, etter å ha besøkt Blodbanken;) Fine gaver der, altså! Synes Mummi-koppene er så fine, og dette er juleutgaven. Den leveres til mottakeren med en pose kakao, som helt sikkert kommer til å nytes til lørdagsbarne-tv'n, kjenner jeg ham rett;)
Nå skal jeg forøvrig tilbake til sofakroken, hvor jeg skal strikke litt mens Ibux-rusen er på topp, og så blir det nok en tidlig kveld. Kanskje kommer jeg tilbake i morgen med glimt fra advents-forberedelsene...og jeg er nok ikke den eneste?

GOD LØRDAGSKVELD!!!


2 kommentarer:

  1. Puh, nå begynte jeg å bli bekymret for deg, etter torsdagen. Alle på jobben ble litt rørt over "Kos dere" på kaka - som forresten smakte veldig godt!

    Søte mumi-kopp, da! Det blir koooselig, med kakao og Mummi til lilleprinsen.

    God bedrings-klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. heia!
    Den var skikkelig flott den koppen, ser det er flere der ute som samler på disse koppene.
    Synes det er en flott gave fra blodbanken!

    SvarSlett