onsdag 8. juli 2009

Snart sommerferie!

Nå er det bare timer igjen til 3 uker med ferie!!!
Dessverre er det bare jeg og Lilleprinsen som skal ha ferie i år, da min kjære har ny jobb og må vente til neste sommer med å ta ut sine velfortjente uker...
Men vi har jo hatt noen herlige sommerdager likevel da, og satser på mange flere.
Ferie eller ikke; sommeren skal nytes!!!
Og hva er vel ikke mer perfekt enn å ha gode venner med båt i finværet???
Som oppvarming til ferien har jeg vært på litt shopping...
Årets feriekjole - inspirert av min kjære nabo;)
Verandaen har vært gjennom noen strøk med maling nå i sommer, så det blomstrer ikke like mye på uteplassen slik det har gjort tidligere...
Har liksom ikke orket å kjøpe planter når ting ikke er på stell. Men da er det jo kjekt med en svigermor som kjøper blomster til sønnen sin...og som jeg kan adoptere;) Fin, ikke sant?
Ikke vært så mye blomstring innendørs heller, men en av mine gamle orkidèer har kommet tilbake, og gir litt liv i vinduskarmen nå på sommeren.
Må nok føres opp på ønskelista mi....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar