lørdag 11. juli 2009

Lykke er....

Våknet til regn i dag. Ikke akkurat den perfekte starten på ferien, men man må jo gjøre det beste ut av det! For lykke kan man finne over alt, som på en koselig kafè..
..med en skål med is og en deilig varm sjokolade med krem!
Vi har hatt en fin bytur, Lilleprinsen og jeg. Godt å komme seg ut, merker at han blir litt lettere å ha med å gjøre når det skjer litt ting rundt oss. Herlig...
Vi busset, tuslet, spiste og handlet...litt til meg og mest til prinsen
MÅTTE bare ha denne...var så fint stoff...og NESTEN gratis!!!
(Ups...kom på at min bedre halvdel kommer til å lese dette...og jeg har allerde sutret over slank lommebok...)
Avsluttet byturen vår på besøk til en av mine gode venninner og hennes supre mann, som for en uke siden fikk en herlig liten gutt med et nydelig navn <3
Og Lilleprinsen koste seg med den fine utsikten.
Kan nesten ikke bli bedre:)
Nå skal kvelden vies til forberedelser til avreise i morgen; 
Kaptein Sabeltann venter!!!
Og så skal jeg og min kjære nyte vårt ukentlige måltid uten barneoppdragelse...
tror det blir nachos;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar