tirsdag 27. desember 2011

Nyttårsputer

Innimellom alle juleselskapene, julematen og julestemningen, så har jeg prøvd å snike til meg litt tid foran symaskinen. Over nyttår så begynner jeg å jobbe litt igjen, og da ser jeg for meg at dagene kommer til å fly avgårde i en rasende fart, så jeg må benytte anledningen mens jeg kan:)
Syprosjektene nå om dagen er puter med print! Sydde et par til julemessa jeg deltok på, men det viste seg at det var alt for lite. Derfor har jeg nå lagt ut noen flere i Eplabutikken!




Det er vel snart på tide å tenke på å bytte ut juleputene, kanskje?

Klem fra meg:)

2 kommentarer:

  1. Å, herlighet, disse var kule!!

    SvarSlett
  2. KJempefine!!
    Kjøper du trykkene på S&S?
    Tenkte jeg skulle sy meg noen nye puter jeg og;)

    Ha fine dager;)

    Klem Line

    SvarSlett