søndag 4. desember 2011

Adventsstjerner

Selv om vi ikke pynter mye til jul før tett innpå julaften, så starter forberedelsene tidlig.
Det er flere uker siden de første lerkegreinene fikk plass i vaser, mose ble plukket, kongler og greiner og små trær av ymse slag ble samlet inn. Ennå er jeg ikke helt ferdig, i dag har jeg faktisk vært på skogstur med saga...og jeg gleder meg til å fikse og ordne på min nyeste anskaffelse fra naturen;) Mannen rister litt på hodet, men han krysser vel fingrene for at resultatet blir bra...




I kveld står det stjernebretting på tapeten. Mye inspirasjon rundt omkring i bloggverdenen! 
Disse små har jeg derimot kjøpt, men mener å ha sett en DIY eller fler, men finner selvølgelig ingen når jeg trenger den... Send meg gjerne tips om noen vet hvor jeg kan lete, da blir jeg GLAD!

Ha en fin 2. søndag i advent!

3 kommentarer:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=O1b_kms4ICM&NR=1

    Kanskje denne er til hjelp, Haust har linket til den nå i dag:) Hadde det friskt i minne når jeg lese blogginnlegget ditt!

    Gleder meg til å se bilder fra ditt julepyntede hjem! ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Lykke til med stjernebretting ;). Selv anser jeg meg som både problemløsende og fingerferdig - men de stjernene - de gikk rett og slett ikke ;). Hadde noen forsøk for to år siden - skulle så gjerne fiksa det. Ønsker deg og dine en fin uke ;).

    SvarSlett
  3. Søte stjerner, kanskje får jeg brettet noen jeg også?

    SvarSlett