torsdag 1. desember 2011

Gi-bort-trekning

Jeg er så glad for alle fine kommentarer som ble lagt igjen på gi-bort-innlegget mitt!
Så glad ble jeg, at jeg bestemte meg for å gi bort et ekstra!
Derfor trekker jeg ikke bare en, men TO vinnere som får hvert sitt armbånd....


Random.org hjalp til med trekkingen, og valgte ut disse vinnerne denne gangen;

og

Håper dere blir fornøyde med adventsgaven!!
Skulle gjerne gitt ut flere, men det får bli en annen gang...
Dere som ikke vant og som likevel har lyst på et, dere kan jo sende meg en mail eller eventuelt gå inn på Epla-butikken min å se om dere finner noe dere liker:)

Tusen takk til ALLE som ville være med, satte veldig stor pris på det!

Klem fra meg

2 kommentarer:

  1. JJJJEEEEYYY !!! Nå ble jeg kjempeglad :) :) Så artig , den beste adventsgaven jeg kan tenke meg ;)

    Stor klem fra Janne :)

    SvarSlett
  2. Så gøy!!
    Tusen hjertelig takk;)
    Nå får jeg se om jeg klarer og velge da, hihi;)
    Mail kommer;)

    Klem Line

    SvarSlett