onsdag 22. september 2010

Stolt!

Egentlig følte jeg meg ferdig med å blogge om lappeteppet, men i dag ferdigstilte jeg hele prosjektet med bakteppe, og da klarte jeg ikke la være å knipse noen bilder av mitt første bestillingsverk:)

Er så stolt over å ha klart det!  Til tross for amatørfeil og små skjevheter, synes jeg det ble veldig fint....

Må innrømme at det har tatt sin tid, det ligger noen arbeidstimer bak, både i spekulering og praktisk utføring. Teppet ser kanskje stort ut, men er i virkeligheten bare 80 x 120 cm. Det er bare rutene som er så små, noe jeg ved en senere anledning vil vurdere å gjøre litt større og spare meg selv for litt arbeid;)

Nå er det bare å sende det nordover til godkjenning!

10 kommentarer:

  1. JIPPIIIIIIIIII!!!!!! :-) :-)
    Gjett om vi gleder oss til å ta teppet i bruk! Tror nesten at vi må flytte lillemor over i storsenga med det samme.....hihi.....Nei, men skal nok finne en måte å få brukt det på mens vi venter på sengebytte...:-)Teppet ble KJEMPEFINT Janne og jeg er sikker på at jeg liker det ENDA bedre når jeg har det her oppe! :-) Du er FLINK FLINK FLINK og har ALL grunn til å være superstolt!!!! De småfeilene du påpeker er bare skjønnhetsfeil...;) og det skal ALLE og ALT ha!!!
    Smmmmask!!!!!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så fint teppe =) IMponert!! Har fortsatt ikke turt meg ut på lappeteppeprosjektet jeg.. =) Ha en trivelig onsdag... Klem M

    SvarSlett
  3. Så flott teppe!! Jeg selv har akkurat sydd to slike til døtrene mine, og de ble iallefall super stolte, og syntes jeg var verdens flinkeste mamma....dette var mine første sy prosjekt... ever... men gir meg ikke med de, for dette synes jeg var gøy
    :o))

    ha en flott onsdagskveld videre...

    Mia

    SvarSlett
  4. Du har all grunn til å være stolt! Teppet ble kjempe fint, nydelige farger.
    Klem Igi

    SvarSlett
  5. Kjempefint, Janne, du har basolutt grunn til å være stolt.
    Det skal vises at det er hjemmelagt, og jeg er sikker på at mottakeren ikke kommer til å bry seg om dem.

    SvarSlett
  6. Basolutt (fnis....)
    Skal selvfølgelig være Absolutt.

    SvarSlett
  7. Astrid synes også det er kjempefint, og at du er kjempeflink!

    SvarSlett
  8. Det er kjeeeedelig her på kontoret uten deg!

    SvarSlett
  9. Så fint det var!
    Og tusen takk for herlig kommentar inne hos meg, det får meg til å smile.
    Ønsker deg en gøy lørdag :-)
    Hilsen fra BlandetLoft

    SvarSlett
  10. Veldig veldig fint ble det!!! Kjempeflink :)
    Herlige farger og mønstre i stoffene også!

    Klem fra Anette

    SvarSlett