onsdag 8. september 2010

Ny lidenskap

I hele sommer har kreativiteten vært fraværende. Formen har vært dårlig og energien ikke-eksisterende. Nå har jeg vært hjemme i lang tid for å prøve å komme til hektene igjen, og endelig føler jeg at jeg har flere gode perioder enn dårlige... Og med det kommer lysten til å syssle litt igjen! Kan ikke ha de store prosjektene ennå, men strikketøy er tatt fram og små julegaveprosjekt er underveis. Det klippes litt lapper og symaskina skal snart tørkes støv av. Og som om ikke det var nok har jeg stupt inn i en ny hobby, etter å ha tenkt tanken lenge. I går var jeg nemlig på et 2-timers kurs i smykkelaging, og resultatene vises under...

Dette var utrolig gøy! Og selv om de to timene gjorde meg utslitt av konsentrasjon, så gav det meg også en dose energi og tiltakslyst!

Dette blir det nok mye av utover høsten, når jeg sitter her med voksende mage og hovne føtter;)

3 kommentarer:

  1. Nydelige smykker, Janne, jeg rakk ikke å si det da du var innom.

    Jeg kunne også godt tenkt meg å prøve smykkelaging, men regenr med at jeg kommer til å bli hekta, og det blir sikkert kostbart.... så jeg holder meg unna foreløpig. Men en gang skal jeg!

    SvarSlett
  2. du e så flink:) kan jeg bestille?...betaler godt for et armbånd og ørepynt med noe lilla i;) har et smykke jeg strever med å finne likt til og har en tanke om at det skal brukes til en spesiell anledning som (forhåpentligvis ) blir en gang på vårparten:)

    Marit

    SvarSlett
  3. hei hei!
    Så fint! Det er jo greit å ha noe å henge fingrene i nå i de mørke høstkveldene :)
    Kunne også ha tenkt meg å ta en slikt kurs.. sikkert kjempemorsomt!

    SvarSlett