lørdag 12. desember 2009

Juleblomstring

Helt etter planen så har jeg pyntet så smått til jul helt fra 1. søndag i advent. Sånn for å kunne nyte den koselige pynten og stemningen mens vi venter på jula. Og nå har de fine juleblomstene mine begynt å blomstre også. Som sagt; helt etter planen!

Så da kommer det kanskje som en overraskelse at planen for i morgen er å rydde alt sammen bort igjen.... Joda, ALT skal ned, og bort og vekk. Ikke så mye som en adventsstjerne skal henge igjen. Nada!

Kan ikke si jeg er superhappy for det, akkurat.Men det må gjøres. Grunnen er nemlig at vi på mandag får fotograf her, som skal ta bilder til prospektet som skal legges ut rett over nyttår. Da er det om å gjøre det så lite sesongbetont som mulig. Så nødvendig; JA. Hyggelig? Definitivt NEI. Startet så smått med litt vask og rydding i dag, men resten av kvelden skal benyttes til julekortskriving, strikking og juleblader. Og litt blogging, så klart;) Må jo gå gjennom lista mi iallefall:) Og så blir det tidlig kveld. Hadde nemlig en liten natterangler i natt... Han som vanligvis sover gjennom natta uten problemer våknet halv fire! Og hadde ikke blund på øyet etter dette... Kanskje fordi pappa'n lot seg overtale til å kjøpe is-kaffe etter teateret i går kveld...??? Ønsker IKKE reprise i natt, for å si det sånn;)

Ha en fin-fin lørdagskveld!

3 kommentarer:

  1. Hei Janne

    Først; grattis med huskjøp, så gøy! Og stakkars deg som må pakke bort julen, men du kan kanskje pakke den midlertidig ned, så du fort kan få den opp igjen? Vi flyttet bare ting og tang raskt ut og inn fra rommene mens fortografen var der da vi solgte, det gikk helt fint. : )

    Nå har jeg kommet hjem fra byen, så nå er føttene såre etter timer med dansing og gleden stor etter mye moro med venninnene.

    Hjelp, klokken er snart 5, på tide å krype til køys!: )

    God natt / god morgen!
    : ) Bella

    SvarSlett
  2. Hei Janne!!

    Jeg tenker at det er vel verdt å rydde bort julen i noen timer når man skal prøve å få tatt best mulig bilder til prospektet!

    Jeg er helt målløs over de nydelig dekorerte pepperkakene! Her ligger IKEA sin deig fortsatt i kjøleskapet og jeg tror jaggu den blir liggende der til over nyttår. Ingen av oss som ser til å forbarme oss over den.

    Om jeg ikke får besøkt deg igjen i løpet av uka må jeg ønske deg en riktig god jul med en eneste gang. Fredag reiser vi på juleferie. Uten internett faktisk! Sånn er det hos mine foreldre- skikkelig steinalder;) hihi

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  3. Åi, litt uhøvelig mitt i stria og måtte fjerne alt, og så tilbake igjen......!? Lykke til uansett da, blir sikkert fine bilder :)

    SvarSlett