tirsdag 21. juli 2009

Prosjekter

Arrgh...dette er visst kvelden hvor det meste skal gå galt, og jeg vet jeg heller bare burde krype under dyna og bli der til morgendagen kommer. Men nei, jeg blir sittende å plundre...
Været er fremdeles grått, min kjære har kveldsvakt og Lilleprinsen sover i senga si. Jeg hadde planer om en effektiv, men koselig kveld. Den ble ikke effektiv, men for å tviholde på kosen blir jeg sittende foran pc'n og drømme...
Føler meg veldig så inspirert for tiden, så i dag har vi vært ute og handlet maling til kjøkkenet. Surfer rundt her inne for å suge til meg idèer om "det lille ekstra", og roter meg selvfølgelig bort i mye annet snacks også. Så nå har jeg vel prosjekter for hele vinteren!
Dette fant jeg på denne siden. Var så utrolig herlig, så det må bli mitt neste prosjekt...bare jeg blir ferdig med de tovede vottene som har ligget i garnkurven siden påske;)
Og så har jeg nettopp lånt svigermors symaskin, så da er det snart pute- og lappeteppeprosjekt også! Disse vakre putene fra Lutterlagkage er til inspirasjon! Egen symaskin skal få plass på ønskelista til 30-års dagen neste år:)
Og kanskje - kanskje vil vi iløpet av det neste året være i gang med å bygge nytt rede, med større plass og en egen hage...og da skal jeg endelig begynne å gå på seriøs loppisjakt og lete etter skatter! Kan jo drømme om å være så heldig å finne noe som likner denne...
Sukk...
Ble iallefall litt gladere:)
Og i morgen går nok alt så mye lettere, så da er det bare å krype til køys!
Og drømme...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar