tirsdag 29. november 2011

Snart variasjon

Det har vært noen hektiske dager og uker i det siste, med mye fokus på messeproduksjon. Bloggen bærer preg av å være gjenstand for snikreklame, men nå lover jeg at det snart skal bli litt mer variasjon her inne...
Må bare først snike inn et bilde av et nytt armbånd som har tatt veien inn i Epla-butikken min;)


Og takk igjen for alle fine kommentarer dere legger igjen på gi-bort innlegget mitt! Det kommer flere til stadig vekk, og det er så gøy! Hvis du ikke har slengt deg på ennå, så er det fremdeles tid:)

Klem fra meg:)

2 kommentarer:

  1. Super kule armbånd, liker disse svært godt! Og har ett allerede. Har lagt meg som følger av din kjekke blogg. Ses innom hos meg?

    SvarSlett
  2. Så tøff du er!
    Supertøff!!!!
    Dette går bra, du er flink!

    Ønsker deg gratulerer med butikken og lykke til.

    Stoooooooor klæm!

    SvarSlett