fredag 11. november 2011

Engler

I fjor laget jeg noen av disse engleøredobbene, og de fikk alle nye eiere. Faktisk fikk jeg aldri laget noen til meg selv fordi jeg gikk tom for perlene.


Tenkte jeg skulle lage et lite englekor til julemessa,  det hører jo med engler til jul:) Og etter å ha reklamert litt på fjesboka så har det allerede løpt avgårde noen par, og det er jo gøy, så nå skal jeg bruke fredagskvelden til å lage flere. Mannen er på vakt og gutta i seng, så her kan jeg gjøre hva jeg vil!

Ha en fin-fin fredagskveld!

3 kommentarer:

  1. De var bare skjønn!!

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Lekre engler!
    Ikke rart du får omsatt det du lager; det er jo så fint!
    Artige perler du kjøpte på Etsy.
    Jeg har vært inne der og kjøpt garn...venter på tre hesper med herlig, håndfarget garn...
    (nei, har ikke tenkt å gi meg med strikkingen ennå!)
    Tar med meg Nabbi-perlene på jobb, jeg, hvis det er enklere å stikke innom der en dag. Hint: vi har felleslunch mandag 21.nov...
    Mvh Ingunn

    SvarSlett
  3. De er så nydelige!
    Jeg var jo så hedlig å bli eieren av et par i fjor og de er liksom juleøredobbene mine :)
    Hadde de på meg her om dagen og får ALLTID skryt for dem!!

    Klem, Anette

    SvarSlett