torsdag 11. august 2011

Sykrok

Et av sommerens prosjekter har vært å flytte soverommet ned i kjelleren og innrede det gamle som et arbeidsrom. Så nå har jeg fått min egen, faste sykrok! Denne er under innredning, og jeg får god hjelp av minstemann i huset...

Mamma`s stoffrester må sorteres grundig, vet dere! Og sykroken måtte innvies med et nytt, lite prosjekt for å belønne den lille hjelperen min...

En liten fiklefille som må testes ut og evalueres. Om sjefen blir fornøyd blir det kanskje satt flere i produksjon. Godt å syssle litt med symaskina igjen:)

2 kommentarer:

  1. Åh, vad fint biltyget va! Var kommer det från!?

    SvarSlett
  2. Så stor og søt han er blitt siden jeg sist så et bilde av han :)
    Heldige deg som får egen sykrok!! Jeg får det også etterhvert, men må smøre meg med tålmodighet en stund til... så symaskinen har dessverre stått stille altfor lenge.
    men jeg tror jeg skal begynne å blogge litt igjen så jeg håper du titter innom :)
    lekkert tapet på soverommet. så ut som et rom det er godt å sove!

    Ønsker deg ei fin uke!
    Klem fra Anette

    SvarSlett