tirsdag 9. august 2011

Sommerminner...

Det ble en lengre pause enn jeg hadde sett for meg, har ikke klart å få tilbake blogglysten. Det har vært så mange sterke inntrykk og så mange tanker rundt det grusomme som skjedde den 22. juli, og det har gått dypt inn på meg. Katastrofen ble så nære... Det var mange fra Trøndelag som ble rammet den dagen, og det er kjente ansikt som har fortalt om grusomme opplevelser. Lillesøsteren min har vært i begravelse til en kamerat. En 17-åring som aldri kommer hjem til mamma'n og pappa'n sin igjen. Jeg har ikke ord, det er så grusomt og meningsløst...

Vår 5-åring har ikke merket så mye til det som har skjedd. Han får ikke lov til å se nyheter, og det har ikke blitt snakket om blandt vennene hans. Men vi er parat til å svare om det skulle komme spørsmål. Men av og til er det bedre å ikke vite. Og ta vare på de gode sommerminnene også....

Jeg har tenkt å vende litt tilbake i bloggen min igjen, og se om jeg får pirret kreativiteten i de små grå. Vi har hatt en del sommerprosjekter, både små og store. Kanskje noe blir å finne her etterhvert.

Klem fra meg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar