lørdag 19. desember 2009

Julestemning?

I november annonserte jeg at i desember skulle jeg kose meg. Droppe julestresset, og nyte adventstiden. Nå har det seg sånn at siden vi kjøpte hus i begynnelsen av måneden, så har julestresset blitt noe erstattet av andre nødvendige gjøremål. Så travle dager har det vært likevel... Men ser det er mye julestemning her inne i bloggverdenen! Her ryddet vi bort jula forrige helg, da vi hadde fotograf. Adventsstjernene og juleblomstene har kommet fram igjen, men ellers har jeg ikke helt orket å pynte noe mer.  

Lilleprinsen og jeg har bakt nydelige Sarah Bernard-kaker i dag, og det er jo litt juletemning da:) Og ute ligger sneen hvit og fin, det er noen deilige minusgrader, og på verandaen står juletreet og venter. Det knitrer i peisen og det er julekonsert på tv'n. Her skal de siste gavene pakkes inn, før jeg kryper opp i sofaen for å se min ultimate julefilm. Love Actually, hvis du lurte;) Så til tross for manglende julepynt, så tror jeg jammen jeg har en solid porsjon julestemning og julekos likevel jeg!

God førjulskveld!

1 kommentar:

  1. Hei! =) Har travle dager for tiden jeg også, og blant annet kommer desverre julepynting og blogging i 2 rekke =)Har også fått hengt opp julestjerna, og så fikk jeg en rød julestjerne fra jobben =) og Juleroser må jeg ha! Ellers har det ikke blitt så mye mer julete hjemme... Men det blir nok jul i år også!! hehe!! Har noen dager igjen på meg til å årne i stand =) =) Love Actually er verdens mest koselige julefilm!! Er så glad i den!! Håper du har en finfin 4 søndag i advent sammen med dine!! Klem M

    SvarSlett