søndag 20. desember 2009

4. søndag i advent

Det brenner fire lys i adventsstaken og julepynten har kommet på sin plass. Registrerer at det blir mindre og mindre pynt som får lov til å komme fram for hvert år eskene bæres ned fra loftet. Men snømannen min er fremdeles med:) 

Helgen har gått med til julesyssler; to slag er bakt, gaver pakket inn, rom ryddet og hybelkaniner jaget bort. Nå gjenstår bare gulvvasken og pynting av treet, men det får vente til lille julaften.

Nå skal jeg hoppe "tidlig" under dyna, for en gangs skyld. Kjenner det klør i halsen, og kroppen virker å være i beredskap. Tror jeg brygger på noe jeg ikke vil ha...

Så da får jeg krype under en varm dyne og få litt søvn før den nest siste arbeidsdagen før juleferien!
God natt:)

2 kommentarer:

  1. Å, herlig snømann! Jeg har fått snømann-hang up i år og kjøpte en stor en i går, ha ha! Samboeren rister på hodet, mens jeg er lykkelig over mitt siste kjøp..

    Håper ikke du får influensa!! Jeg kom raskt i gang med Tamiflu og tror det hjalp veldig, feberfri i går. :)

    Ha en fortsatt fin førjulstid, ikke lenge igjen nå!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg! Så koselig julepynt du har. Ønsker deg en god kveld!

    SvarSlett