søndag 5. februar 2012

Kjøkkenhylle à la Fjeldborg

Som alle andre har jeg noen favorittblogger (begynner forøvrig å bli ganske mange!), og en av disse er Fjeldborg.
Ingrid, damen bak bloggen, har bare så utrolig mange lekre bilder og supre idèer! Og supre idèer er fint når man står fast med et innredningsproblem. Så da jeg så denne kjøkkenhylla, var jeg solgt!


Jeg har nemlig slitt litt med å finne en god løsning på den ene kjøkkenveggen min. Det har hengt en hylle der, som stod igjen fra de forrige eierne, men den var ikke særlig praktisk!


 Har savnet en egnet plass for alle te-boksene og krukkene med alskens i, alt dette har nemlig okkupert plass på kjøkkenbenken. Og ikke minst en fin plass til alle mummi-koppene mine.



Og i går kom endelig hylla på plass, etter at mannen har snekret og malt etter mine tegninger og mål. Herlig! Ikke helt i mål med innredningen, må bytte ut noen krukker og bokser etterhvert, men det blir! Og så gjenstår det litt lakk på noen beslag. Men skal komme tilbake med bilder av hele hylla senere når den er helt ferdig. Og kjøkkenbenken helt ryddig;)

Ha en fin søndagskveld!

6 kommentarer:

  1. Så flott hylle! Flinke mannen!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin hylle! Liker!!! Jeg falt også for hylla til Fjeldborg-Ingrid da jeg så den på bloggen hennes, men vi har dessverre ikke veggplass til en slik hylle på kjøkkenet. Synd, for slike hyller tar seg utrolig godt ut på veggen!

    SvarSlett
  3. Så fint det ble og samle alle de fine boksene og koppene i hyllen:)
    Er jo alt for fint til og plassere inne i skap.

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  4. Hærlig hylle ;)
    For noen søte mummikopper ;)

    Har ei tallerken hylla eg ska ho opp, men kjenne eg har meir løst på ei litt praktisk hylla ;)

    SvarSlett
  5. Fiiint! Jeg liker også Fjeldborg og et bilde av hylla hennes ligger lagret i inspirasjonsmappa mi på PCen :) Flink mann du har, forresten ;)

    SvarSlett
  6. Wow! Lekkert! Noe slikt hadde gjort seg på kjøkkenet her også. Vi får se når vi skal pusse opp kjøkkenet.. Ikke dumt.. ;)

    Ønsker deg en flott uke!

    Klemmer i fleng

    SvarSlett