lørdag 16. april 2011

Fargerikt

Litt kunstneriske innspill i påsken. Kasper har fått tegnedilla, og sitter med tegnesakene så mye han kan. Det er stas, synes mamma'n:) Og så blir de jo så fine! Dette skal opp på veggen ganske snart, når jeg får kjøpt ny ramme. Denne knuste jeg nemlig nå i ettermiddag...


Og i et fargerikt innlegg er det plass til en ny favoritt i blomsterverdenen! Husker ikke hva den heter engang...så litt stusselig ut i starten, men plutselig slo den ut i full blomst. Og den lukter helt nydelig! Skjønte faktisk ikke hva den gode lukten var da jeg tørket av spisebordet, måtte faktisk lukte litt på meg selv for å kjenne om det var jeg som luktet så godt...haha..

Lurer på om jeg herved tar en liten bloggpause jeg nå, til over påske. Skal nyte fridager sammen med familien og bare kose meg! Håper dere som er innom gjør det samme:)

God påske!

3 kommentarer:

  1. Flink kunster du har !! Flott bilde med flotte farger!
    Blomsten heter freesia, den finnes i mange fager og lukter veldig godt.

    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett
  2. Så hærrlig med litt personlig kunst!
    Med meg går det fint men må nok bare innse at jeg blir "between jobs" en liten periode... men det ordner seg nok vettu!
    God påske til dere :)

    SvarSlett
  3. Glad Påsk till dig med!!

    Jag fick ditt tygpaket i veckan. Wow! Jag är supernöjd och har redan börjat klippa i flera av bitarna. :-)

    SvarSlett