tirsdag 17. august 2010

Skyggemodus

Hva gjør man når det er finvær i Trøndelag, og formen er for laber til å nyte sola?
Foruten å synes synd på meg selv, så sitter jeg i skyggen og klipper lapper....


Prosjektet er et sengeteppe til en liten prinsesse fra Mo, som tålmodig har ventet på dette i 3-4 måneder nå. Hun må nok vente litt til, for det er ikke akkurat effektiviteten selv som sitter her, men det er iallefall en start.

PS: Tusen takk for alle koselige hilsninger, det hjelper litt når man føler seg pjusk. Og hyggelig at dere fremdeles kikker innom selv om det er stille her for tiden...

5 kommentarer:

  1. Jeg tror ikke jeg har vært riktig så uheldig som deg, men jeg har selv vært skikkelig dårlig denne sommeren (venter vår første).. Ville bare si at jeg føler med deg, og at jeg håper formen din blir bedre snart. Vi får nyte gråværsdagene og skyggen så lenge :)
    Hilsen meg

    SvarSlett
  2. heia!
    Det var koselig å høre fra deg! Ønsker deg god bedring og håper at du blir bedre snart!

    SvarSlett
  3. Koselig med et livstegn fra deg!
    Teppet kommer til å bli nydelig. Håper formen din blir bedre etterhvert.
    Klem Igi

    SvarSlett
  4. Koselig å se deg på nett igjen!
    (er jo alltid eye-candy det du legger ut).
    Herlige farger du har funnet fram, det blir nok prinsessen glad for!

    Ta det med ro i varmen, du og lille frøet er viktigere en you know what!

    Ingunn

    SvarSlett
  5. Huffhuff, ikke artig å ha det sånn! Håper virkelig at formen kan ta seg litt opp snart. Du har ihvertfall min fulle forståelse for at du ikke har fått gjort noe kreativt denne tida. Man vil jo helst prioritere familien i en sånn situasjon. Som du sier, bloggen går ingen vei Ü Lykke til videre!

    SvarSlett