mandag 3. mai 2010

Mummi

Jeg er i gang med å bytte ut hverdagskoppene i kjøkkenskapet, og gjør plass til familien Mummi... 


Den første koppen ble med mannen hjem fra Blodbanken en dag i fjor høst. Han trodde det var minstemann i familien som skulle ha den, men bestillingen kom egentlig fra meg...til meg selv! 

Jeg er kresen på kopper. Ikke først og fremst på utseende, men det er mest hvordan de er å holde i og drikke av. Og størrelsen. Og så skal de helst være litt runde og "myke" i kanten. Utseende er bare en bonus! 

Mummi-koppene oppfyller alle mine krav, og disse er de siste medlemmene i familien.

Barnslig glede:)

4 kommentarer:

  1. Hei på deg og takk for koselige hilsener hos meg!
    De koppene er kjempefine!!
    Jeg har lyst på dem selv, men har så mange loppekopper at jeg ikke helt har tatt meg råd til det.. de koster jo tross alt litt!
    Så det spørs om ikke jeg må overtale mannen til å begynne med litt blodgivning i stedet :)

    Klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Herlig hverdagsglede :-)) Trodde man bare fikk sånne frottehåndduker med blodgiverlogo på?? Ting går framover, vil jeg si ;) Kanskje jeg må melde meg?

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fine kopper. Er enig i at det må være godt å drikke av koppene ellers får man ikke den samme gleden av det som er i den :)
    Velkommen til give away hos meg :)
    Trude :)

    SvarSlett