onsdag 14. desember 2011

Bjørk

"Ikke tale om, vi har ikke plass i bilen!", sa mannen da jeg fortalte at jeg ville ha med et bjørketre hjem fra fjellet da vi hadde førjulsferie. Da var det godt å ha en svigerfar som ordnet plass i bilen og dro med seg treet til byen for meg! Tror både han og svigermor humret litt over påfunnet, der de brummet hjemover med en bjørkestamme mellom setene;)





Nå har det fått lys og litt enkel pynt på seg, og mannen innrømmet at det ble da ganske fint!
Hva var det jeg sa, kjære....?

Klem fra meg:)



6 kommentarer:

  1. Sånne "hva sa jeg" er så kult, hihi;)
    Og det ble jo riktig så lekkert!!
    Stilig med lyslenken ♥
    Godt med snille svigerforeldre da;)

    Ha en fin kveld !

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Å, det var utrolig fint!! Liker!

    SvarSlett
  3. Så bra at svigerfar forbarmet seg over deg ;)
    Og det var veldig lekkert ! Lyslenke er noe jeg må skaffe meg ser jeg ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Det ble kjempefint!!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint det ble!
    Tenker jeg hadde fått det samme svaret fra min kjære.

    SvarSlett
  6. Kjempefint ble det :)
    og gøy å få se noen flere glimt fra hjemmet ditt!

    Klem fra Anette

    SvarSlett