søndag 5. desember 2010

Det lyser i stille grender...

I går ble i dag i morgen... Var ikke helt i bloggemodus i går, så dette innlegget fikk bare vente. Var på jobb i hele går for å rydde, skrive sluttrapporter og ordne opp i sakene mine. Det tok knekken på både energien, bekkenet og humøret mitt, så hele kvelden i går ble tilbragt i sofaen. Det er vemodig å avslutte jobben med å være så redusert og mye sykemeldt, men sånn ble det denne gangen. Nå skal jeg prøve å tenke positivt og slappe av den siste tiden før fødselen. Nå er det nemlig "bare" sju uker igjen...

Her er pepperkakehuset jeg har beholdt selv, pyntet med lys i. Kasper lurte på om vi ikke skulle knuse det, men inntil jula er over skal det stå her sammen med Fiduciaen min, som for anledningen er ribbet for rosa og gul vase. Så kan vi spise det når det er riktig fint og nedstøvet...;)

Lyset i huset er ikke levende, men består av en liten lyslenke fra Ikea, om noen skulle lure.

Nå skal jeg rigge meg til i godstolen og legge beina høyt. Kanskje sove litt og lese et blad. Foran varmen fra peisen. Har vært til trening hos fysio i dag, og kjenner det var dagens store gjøremål. Så dere skjønner at her er det ikke akkurat effektivt for tiden...;)

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. WOW! Så flotte pepperkakehus! Jeg er skikkelig imponert! Og så koselig med lys i..Jeg hadde bygget et gjerde rundt for å hindre knusing;)hehe
    God bekken-bedring til deg!Spennende og travel tid du har i møte
    Klem Christine

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint Janne! Pepperkakehusene dine ser rett og slett glamorøse ut :-) Og veldig koselig med lys i! Skjønner det er vemodig å avlsutte jobben, men forhåpentligvis blir det godt å ta det med ro i tiden som står igjen til fødsel :) Klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. Det var et stilleben HELT i min smak. Rent og fint og spennende. Det lille pepperkakehuset ble skikkelig søtt ;).

    Og hallo - så bra jeg fikk minnet deg på håndballkamp da. Måtte det gå like bra som i går!!!

    SvarSlett