onsdag 15. september 2010

Ugly-bugly

Jeg er ikke verdens morsomste mamma for tiden. Det er stort sett pappa'n i huset som har stått for det meste av aktivitetene til Kasper de siste månedene. Men i dag har vi hatt en fin ettermiddag alene, minstemann og jeg:) Mens regnet har plasket ned utenfor vinduene, har vi sittet rundt spisebordet og sysslet med klipping, tegning og sying. Og det var STOR stas da Kasper fikk lov å prøve symaskina for første gang, og resultatet ble en egenprodusert maskot...

Veldig kul var vi enige om;)
Den er laget av restegarn, stoffrester og knapper fra farmors gamle knappeskrin.


Vi har kalt ham ugly-bugly...
En stykk fornøyd 4-åring, og en stykk fornøyd mamma:)

3 kommentarer:

  1. for en kul Ugly Bugly :)
    gleder meg til jeg kan sitte og lage ting med min lille gutt også. for øyeblikket har han sovnet på skulderen min... utrolig koselig det også :)
    også gir det meg jo tid til litt blogg-kikking!!
    når er det du har termin??

    klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Å - så kul!
    Tenker poden (og mamman) er bra stolt av egenprodusert maskot.

    SvarSlett
  3. heia!

    Den var så fin! Artig å gjøre slike ting sammen med barna. Resultatet ble jo knallbra! :)

    SvarSlett