tirsdag 2. mars 2010

Restitusjon

Den siste tiden har vært travel. Det går dager mellom at jeg rekker å sette meg ned for å trekke pusten, men av og til bare må man. I dag var en slik dag. Oppussing får være oppussing, for i dag måtte vi bare ta en pause. Godt å ta seg tid til å tenke på andre ting også, pusle rundt å smårydde, se litt tv, lese og bloggsurfe litt;)

 Har ikke så mye på stell her ennå, og det er dårlig med blomster i hus. Men de få som er, det er små sikre vårtegn...

Selv om jeg nyter synet av den lille snødekte hagen vår, så kan jeg nesten ikke vente til våren kommer!!! Spennende å se hva som kommer opp under sneen:)

Mars er en herlig måned:)
Dagene blir lengre, sola varmer, påskeferien nærmer seg og det er vår i lufta... og jeg runder mine 30 år nå til helgen!
Jeg er et bursdagsmenneske, og liker å gjøre bursdager til staselige dager. Det er jo så mange hverdager, så man må lage litt fest av og til!
Sliten? Ja. Kan jeg klage? Nei!

Ha en fin-fin uke alle sammen!

4 kommentarer:

  1. hei hei!
    Gleder meg til våren kommer. Er så lei snø og kulde!
    Det er jo klart at man må lage til fest når man har stor dag!
    Kanksje du får masse fine gaver! :)

    SvarSlett
  2. Helt enig med deg, på tide med vår nå. Så spennede med vår i helt ny, helt egen hage, da! Det blir fint, det!
    Er hjemme med syk junior i dag, men satser på at det ikke er langvarig slik at jeg kan få gitt deg en bursdagsklem før helga kommer.

    SvarSlett
  3. Så du er bursdagsbarn til helgen ;). Da må jeg nesten ønske deg ekstra lykke til, Janne. Jeg ligger nesten ti år før deg i løypa (38 foreløpig), men med en haug litt eldre venner - så har jeg bidratt til å feire to 40årslag på 4 dager. Puh sier jeg. Jammen slitsomt å være bursdagsgjest også ;).

    SvarSlett
  4. Her må jeg jo også legge igjen en kommentar!Veeeldig fine blomster!! ELSKER våren (selv om den ikke er helt i boks enda da... ;)
    M

    SvarSlett