lørdag 9. januar 2010

Feiring med giveaway!

Denne helga er skapt for feiring:) Salg av leiligheten ble i går formiddag et faktum, og vi er lettet, glade og veldig godt fornøyde! Jippi!!! Hadde bare mannen hatt frihelg, kunne vi ha sprettet korka på champagne-flaska;)

Så jeg tenkte å feire litt her inne på bloggen isteden! Har nemlig registrert at det snart tikker mot 5000 besøkende siden jeg startet telleren i høst!!! Det er for meg overraskende, men veldig stas at så mange har lyst til å kikke innom for å se hva min grå hverdag fargelegges med...! Så derfor tenkte jeg å kaste meg ut i giveaway-fenomenet som jeg har lært å kjenne her inne i bloggverdenen. Håper noen av dere som er innom har lyst til å delta:) 

Egentlig en enkel giveaway-versjon;
* Alle som vil delta trenger bare å skrive en kommentar under dette innlegget og si fra om du ønsker å bli med i trekning av gave nr 1 eller 2
* Du trenger hverken bli følger eller linke til innlegget, men det er selvfølgelig hyggelig om du gjør det:) Du må gjerne bruke bildene i dette innlegget.
* Du trenger ikke ha egen blogg, bare skriv hvem du er!

Pakke 1 er forøvrig til heder og ære til alle dere som har inspirert meg til å ta fram symaskina igjen, og bli lidenskapelig (les: gal) etter å gå på loppemarkeder og lete etter retrosengetøy...
 Pakke 1: En liten bit av denne retrosamlingen min

Og for de som ikke er hekta på denne merksnodige lidenskapen, så har jeg et alternativ som jeg håper vil falle i smak...

 Pakke 2: En overraskelse!

Lyst til å bli med? Da blir jeg glad! Feirer en uke til ende, så lørdag 16. januar klokken 12 trekker jeg ut to vinnere:)

Ha en fin lørdag!

73 kommentarer:

  1. ÅhJAAA!!! Jeg vil absolutt være med, og skulle jeg være så heldig å vinne må det bli gave nr 1 ;)
    fortsatt god helg!! Klem

    SvarSlett
  2. Jeg ønsker også å være med i trekningen av gave nr 1.
    Flotte stoffer!!!

    Ha en fin helg!

    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett
  3. Så gøy med konkurranse! Gratulerer med mange på besøk.
    Hvis jeg er den heldige vinner ønsker jeg med gave nr1. Men det er ikke så farlig. Blir strålende glad uansett.

    Klem Igi

    SvarSlett
  4. Grattis med salg, så deilig! Det gikk jo kjempe fort.

    Så spennende med give away, jeg vil gjerne trekke et lodd på gave nr. 1.

    Samboeren min jobber også denne helgen, og ligger og sover nå. Fin tid for blogging og symaskin! Ha en super helg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg blir helt klart med!! :-) For de stoffene var superfine.. så ett lodd på gave nr. 1 hihi

    Håper du har en finfin lørdag! <3

    SvarSlett
  6. Hei, og grattis med salg da :) Jeg er med i trekning, men i motsetning til de før meg velger jeg gave 2. Jeg er superfacinert av "retrostilen", men den er ikke meg......

    Fortsatt god helg :)

    SvarSlett
  7. Hei Janne <3
    Dette hørtes spennende ut, og jeg velger gave nr.2.Jeg er jo tilhenger av litt spenning i hverdagen.

    Ha ei god helg !
    Kristin B

    SvarSlett
  8. Ja, klart eg vil bli med på dette. Då blir det eit lodd på gåve nr. 1 frå meg. Spennande!

    SvarSlett
  9. SÅ flot.. Jeg vil da rigtigt gerne være med.. gerne med pakke 1, der er mange flotte stoffer.. :)

    SvarSlett
  10. Jeg vil også rigtig gerne være med til pakke 1! Kunne virkelig godt bruge disse stoffer til nogle hyggelige kommende projekter! ;o)

    Kig gerne forbi min blog (tryk på navnet) :D

    Mvh. Julia

    SvarSlett
  11. Tillykke med salget af lejligheden, hvor er det dejligt for jer!

    Jeg vil meget gerne være med, og vil helst vinde pakke 1. Vidunderlige farver. Iihh hvor spændende, håber jeg vinder ;)

    SvarSlett
  12. Hei Janne!!!
    Jeg vil masse masse være md på din giveaway!! Så spennende!! Vil helst være med i trekning av pakke 2 =) (grunnen er at jeg fortsatt er grønn når det gjelder sying- fargene var helt fantastiske :)
    Gleder meg til lørdag!!!
    Tusen hjertelig takk for at du vil være md på våres giveaway!! Stor klem fra M

    SvarSlett
  13. Hej jeg vil meget gerne vinde pakke 1 :-) Elsker retro. Kh. Mette

    SvarSlett
  14. hei hei!
    Jeg vil være med! Jeg tar et lodd på nr 2
    (lykketallet mitt!)

    SvarSlett
  15. Nøøj hvor fint.. jeg vil også gerne være med.. og håber på at vinde pakke 1 :)

    KH Maria

    SvarSlett
  16. Jeg vælger spændingen og tager pakke nummer 2 :)
    Fin blog...

    SvarSlett
  17. Hei og hopp, Janne. Jeg er jo en selvskreven deltaker på feiringen din ;). Gratulerer med rund feiring! Du aner nok at jeg falt pladask for gave nr. 1 - retrosømmerske som jeg er.

    SvarSlett
  18. Gratulerer med rund feiring. Eg er heilt klart med på feiringa, og ynskjer SVÆRT gjerne vinne pakke nummer 1 ;)

    Stor klem frå Linda

    SvarSlett
  19. Forresten, kunne det have interesse at bytte stofstykker med retro tapet?

    -Selvfølgelig ikke det du har udlovet i denne give away, men noget lignende ;)

    Det må gerne være små stykker, for det skal bare bruges til patchwork. Kig forbi min blog og change away, og se om det kunne have interesse.

    SvarSlett
  20. Hei vennen!!! <3 Siden jeg OFTE er inne på bloggen din, må jeg nesten være med på dette jeg også....:-) dere bloggere har en egen liten værden...en herlig verden...blir inspirert og får lyst å hive meg rundt å lage en egen, meeeeen......;-) Skulle jeg bli trekt ut vil jeg sette pris på gave 2....de stoffene vil nok bare støve ned hos meg....desverre....KLEM til deg Jannesnupp!

    SvarSlett
  21. Ja, jeg vil gjerne være med!
    Retro er ikke helt min stil, så jeg velger overraskelsen i pakke nr 2.

    Ha en flott uke!
    Klem Stine

    SvarSlett
  22. Jeg trekker gjerne et (vinner??)lodd på premie nr 1;) Ønske, ønske, ønske!!!

    SvarSlett
  23. Jeg elsker også retrostoffer, håber jeg kan bli' den heldige vinder:-)

    SvarSlett
  24. Hei, fant bloggen din via dill og dall-Nina og vil veldig gjerne være med i trekningen av retrostoffer!

    Flott blogg du har, nå skal jeg kose meg med å titte litt i arkivet fra 2009 :)

    Vennlig hilsen Gunn

    SvarSlett
  25. hei!!!!!for en kreativ blogg du har!!!!!Denne likte jeg!!!!!!
    jeg blir gjerne med i loddtrekning om di søte retrostoffbitene dine!!!!!!!!!!!!!!

    mvh elin

    SvarSlett
  26. Gratulerer så mye med leilighetssalg!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen av pakke 2, og har selvsagt også linket. :o)

    Ønsker deg en riktig fin januaruke!

    SvarSlett
  27. Jag vill gärna vara med i utlottningen av paket 1.... Grattis till 5000 besökare oxå!

    SvarSlett
  28. Åååååå!!!! Er det virkelig mulig at du vil gi bort noe sånt!!! Jeg får jo alltid hjertebank og blir helt varm i kinnene bare av å se på bilder av sånne skatter!! Det er jo en premie i seg selv å få se på disse vakre stoffene hihi!!. Vet du at jeg elsker å se på hva andre finner på sine lopperaid. Selvfølgelig er det mest moro å finne egne stoffer men jeg gleder meg alltid over hva andre kommer hjem med også. Tenk på alle de fantastiske skattene som sikkert ligger på loft og kjeller i gamle hus rundt omkring..sukk!! Selvfølgelig er det pakke nr.1 som gjelder for mitt vedkommende ;)Nå skal jeg titte på bildet en gang til før jeg klikker meg hjem igjen slik at jeg kan jobbe med smil om munn noen timer hihi!!
    Ha en fin uke! Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  29. Du har en fin blog. Jeg vil gerne deltage i udlodningen af pakke 2.

    :-) Mette C.

    SvarSlett
  30. Spennende:-) Jeg vil også delta og da i trekningen om pakke..hmm...2.

    SvarSlett
  31. Uh hvor fint! Jeg vil gerne være med i nr 1:-)

    SvarSlett
  32. Det er en fin blog du har. Jeg vil gerne være med i kampen om nr. 2. Jeg elsker overraskelser.

    ;0)Randi

    SvarSlett
  33. Jeg er selvfølgelig med å feirer leilighetssalg og 5000 besøkende! :-) Vi burde jo ta et glass champagne en kveld!! :-D

    Siden jeg ikke har symaskin, stiller jeg meg i rekken for trekning på nr.2.

    Nå skal jeg hive meg på min nye hobby, og se om jeg får til noen bilder av det på bloggen min... følg med ;)

    Ha en strålende kveld! Klem :o)

    SvarSlett
  34. Hei, og godt nyttår!

    Gratulerer med salg av leilighet!

    Jeg blir gjerne med i konkurransen om alternativ 2.

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  35. Det er da en fin give away, jeg vil gerne prøve lykken, og jeg linker da også på min side :)

    ha en skøn aften

    SvarSlett
  36. I like a surprise, so giftie#2. You have a great blog thankyou! Sharon.

    SvarSlett
  37. Jamen altså, hvor forrygende en give away, og hvor herlig en blog også. Jeg vil meget gerne være med i kampen og de ganske og aldeles vidunderlige retrostoffer. Ubegribeligt, at du vil forære dem væk, men hvor herligt!!! :-)

    Lægger mig til som følger, så jeg kan følge med på bloggen og i dine kreative udfoldelser frmeover.

    Kærligst Helle

    SvarSlett
  38. Hei,Fin blogg! :)

    så spennande konkurranse!! Eg vil prøva lykken, liker veldig godt retrostoffene :)

    Helsing kamille

    SvarSlett
  39. Jeg vil også gjerne bli med! Til høsten igjen skal jeg får orden på det rommet som skal bli syrom! (Må bare pusse opp en kjeller først) Da gjelder det å ha stoffsamlinge klar!

    SvarSlett
  40. Har akkurat oppdaget den fine bloggen din og vil helt klart være me di din give away!
    Drømmer om å vinne retrostoffene:)

    SvarSlett
  41. Gratulere med salg og kjøp av leilighet snuppa! Gleder meg til å komme å se på rekkehuset. Henger meg på give awayen jeg da ;-) Går for nr. 2 tenker jeg, siden sykunnskapene er helt på bånn....

    SvarSlett
  42. Hurra for deg og for konkurranse! Jeg velger meg... gave 2 ;)

    SvarSlett
  43. Gratulerer med huskjøp,det er jo såååå morsomt å flytte (og litt slitsomt...).
    Jeg vil gjerne være med i trekningen om stoffene,de var kjempefine!

    SvarSlett
  44. Jeg vil meget gerne være med i kapløbet om pakke 1. Har også lige meldt mig som fast læser, glæder mig til at følge med.

    /Mette

    SvarSlett
  45. Jeg vil gerne deltage i kampen om pakke 1 :)

    SvarSlett
  46. Jeg elsker denne side, og den som jeg har fundet linket til siden på. det er bare så inspirerende. totaly in love. gift. vil drømme om pakke med stoffet. wauu hvore kunne det give mig mange gode timer foran symaskinen. din side er tilføjet mi favoritlist

    SvarSlett
  47. Ihhh, jeg elsker stoffet, men jeg elsker overraskelser endnu mere og håber på gave nr. 2. Tillykke med salget af lejligheden :-)

    SvarSlett
  48. HEj og tillykke med salget af lejligheden :)
    Jeg vil rigtig gerne være med i din fine giveaway. Og meget gerne med pakke nr.1

    SvarSlett
  49. Hei! dette må jeg jo bare prøve meg på! Har aldri kommentert hos deg før,men er innom bloggen din ganske ofte for å få inspirasjon i hverdagen:) Har ikke min egen blogg men håper at det ikke minsker mine sjangser for å vinne:)

    Hilsen Marisol

    SvarSlett
  50. tillykke med salget af lejligheden- hvor skønt for jer. håber jeres nye hjem bliver lykken:)

    Vil meget gerne være med i din lodtrækning...elsker både retrostoffer og overraskelser..mhhhh hvad skal jeg vælge????
    Jeg tager overraskelsen,
    vh kirsten

    SvarSlett
  51. Jeg sikler etter gave nr 1! :) Er gjerne med i trekningen :)
    Hilsen meg

    SvarSlett
  52. Jeg vil være med!

    Og gratulerer så mye med både salg og kjøp!! Rekkehuset ser veldig fint ut:)

    Jeg er som deg og har fått funnet en ny glede i å sy, så jeg melder meg på retropakka. Så ut som veldig fine ting:)

    SvarSlett
  53. Jeg vil også lege med!

    Jeg melder mig på til pakke 1.

    SvarSlett
  54. Hej er FULDSTÆNDIG verliebt :) MÅ vinde!!!! Dejlig dejlig blog du har :) tjek evt min give away :)

    SvarSlett
  55. Hei!
    Dejligt stof - det må jeg helt sikkert lige nå at være med på - så 3 lodder til mig!
    /Marengse

    SvarSlett
  56. Er helt afhængig af retrostoffer så helt klart en nr. 1 herfra ;-) God aften

    SvarSlett
  57. ååå ja det vil jeg veldig gjerne vær med på. Den første likte jeg veldig godt :o)

    SvarSlett
  58. Hei Janne! Vil selvfølgelig være med i trekningen om gave nr. 1!!! Og jeg krysser armer og bein og alt annet for at jeg vinner;) Sååå herlig give-away!! Klem B:)

    SvarSlett
  59. Hvor spændende...jeg vil meget gerne være med i kampen om gave nr. 1

    kh
    Trine

    SvarSlett
  60. Stort tillykke med salget af lejligheden :)
    Jeg vil gerne vinde gave nr. 1
    Kh. Lonni

    SvarSlett
  61. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  62. Kjempefin blogg, super give away. Jeg krysser fingrene og vil VELDIG gjerne være med i trekningen av pakke 1, retrotøyet :) Har lagt ut link til deg på min blogg.

    SvarSlett
  63. Å ja, jeg vil gjerne bli med! Kom hit via Janickens blogg over her. Jeg vil gjerne bli med i trekning av gave nr 1 :)

    SvarSlett
  64. Jeg vil også gerne være med til denne skønne give away;-)

    SvarSlett
  65. Hei!
    Herlige retro stoff, vil gjerne være med. Legger ut link på min blogg.Tvi tvi og krysser fingre:)
    Cecilie

    SvarSlett
  66. her inne fantes det mye fint :)
    jeg vil gjerne være med på konkuransen din..og jeg vil gjerne gjerne vinne premie nr 1!
    :)
    gunnhild

    SvarSlett
  67. Oi, dette vil jeg jo selvfølgelig være med på! Jeg føler meg litt vill idag og går for pakke nr. 2 om jeg skulle være den heldige vinner:)
    Klem

    SvarSlett
  68. Hejsa
    Jeg smider 1 lod i puljen, og vil vælge præmie nr. 2.
    God weekend.

    SvarSlett
  69. Heisann
    Jeg vil gjerne være med i trekning av pakke nr 1!!!! Klem anne

    SvarSlett
  70. Hei! Blir med i siste liten..hvis det ikke er for seint da... Tar gjerne et lodd på pakke nr.2 Spennende!!! God helg!
    Hilsen Ruth

    SvarSlett
  71. Wauw, hvor er stofferne fantastiske - sikke farver. Jeg vil helt sikkert gerne være med i lodtrækningen om dem.
    Mange hilsner Marianne W.

    SvarSlett
  72. jeg vil også gerne være med - flotte farver..

    SvarSlett